Rejsy

Będziemy tutaj zamieszczać ciekawe propozycje wyjazdów

na rejsy po mazurach i nie tylko. Przedstawimy również miejsca

w których już byliśmy i które warte są polecenia.

Czerwiec 2002 (07-09.06)

Trasa rejsu na którym byliśmy w czerwcu zaczyna się od Rydzewa, (gdzie wypożyczyliśmy w sumie 5 jachtów, nasz nazywał się "Abakab"), skąd wypłynęliśmy wieczorkiem w piątek po jeziorach Bocznym i Niegocin. Pierwszy nocleg mieliśmy w porcie w Pięknej Górze. Następnego ranka udaliśmy się w dalszą podróż - popłynęliśmy jeziorem Kisajno do Sztynortu. Po obiadku popłynęliśmy dalej, na Zimny Kąt. Tam spędziliśmy kolejną noc - przy ognisku i różnych rozrywkach. Następnego ranka udaliśmy się w drogę powrotną - popłynęliśmy do Giżycka, a następnie jeziorem Niegocin i Bocznym wróciliśmy do Rydzewa.

Lipiec 2002 (19-21.07)

Trasa tego rejsu również rozpoczęła się od Rydzewa (naszym jachtem był "Borek"), skąd wypłynęliśmy w piątek i przebiegała przez jezioro Boczne, Niegocin i część jeziora Kisajno. Pierwszy nocleg mieliśmy w Zimnym Kącie. W sobotę popłynęliśmy do Sztynortu, gdzie troszkę odpoczęliśmy przed dalszą podróżą. Po południu popłynęliśmy przez jeziora Dargin, Kirsajty i Mamry. Noc spędziliśmy w Ośrodku żeglarskim Sawickich. Ostatni dzień (niedziela) był najbardziej pracowity. Wracając przepłynęliśmy siedem jezior i około godziny 20 zdaliśmy żaglówkę w Rydzewie.